OVP karšu reģistrs
Ja jūsu uzņēmumā ir ieviesta un darbojas kāda no personālvadības IT sistēmām ar darba aizsardzības moduli vai darba aizsardzības IT sistēma, tad par pašveidotu reģistru uztraukties nevajadzētu. Tomēr mana personīgā pieredze liecina, ka personālvadības sistēmu OVP karšu reģistri ir izveidoti pēc principa "lai kaut kas būtu" un mērķi nesasniedz vai arī ir sarežģīti lietošanā.
Tātad, esat nolēmuši patstāvīgi veidot OVP reģistru. Kas tālāk? Kādu programmu izvēlēties?
Visvienkāršākais variants ir MS Excel, kas jau mums katram ir datorā un ko mēs vairāk vai mazāk lietpratīgi izmantojam.
Alternatīva ir Google produkts Sheets. Veidojot reģistru Google Sheets, tas vairs nebūs saistīts ar darba aizsardzības speciālista datoru, būs pieejams tiešsaistē 24/7, kā arī mainoties speciālistiem, darbu nodošana būs daudz vienkāršāka. Vienīgais, kas jāievēro, reģistra izveide jāveic ar uzņēmuma e-pastu/kontu nevis darbinieka privāto.
Programmu izvēlējāmies, tagad jāsaprot - kādas sadaļas likt reģistrā?
Ja Excel un Sheets it nemaz nav jūsu programmas, es esmu izveidojusi un ielikusi Veikalā OVP reģistru ar būtiskākajām sadaļām, reģistrs ir gatavs lietošanai un jūsu uzdevums būs tikai sapildīt tabulā jūsu uzņēmuma darbinieku datus.
Atgriežoties pie iepriekš uzdotā jautājuma - kādas sadaļas likt reģistrā? No sākuma mēģiniet saprast, kādam mērķim šī tabula tiks lietota - OVP periodiskuma izsekošanai, kā karšu izsniegšanas datuma reģistrs, arodslimību ārsta sniegto norādījumu reģistrs, darba devēja veikto pasākumu reģistrs (piem., briļļu kompensāciju uzskaite), tad arī sapratīsiet, kādas sadaļas vēlaties likt iekšā, bet kādas nav tik būtiskas.
Nu un tālāk sākas darba rutīna - regulāri aktualizēt reģistru un savadīt izsniegtās kartes, saņemtās kartes, arodslimību ārsta norādījumus utt.
Saistītie raksti:
Norīkošana uz OVP
Ārpuskārtas veselības pārbaudes
OVP kartes 3. daļas aizpildīšana